Alegerea de astăzi

Mi-am aruncat sufletul în largul mării,
Departe, departe…
L-am smuls pur şi simplu,
Şi,
Însângerat,
L-am aruncat,
Sperând că nu îl vor devora rechinii destinului,
Care urzesc fericiri şi nefiriciri,
Întâmplătoare,
Aberante,
Pline de sens.



Dumnezeu stă de veghe uimit şi contrariat.
Nu prea se amestescă.
Poate îl amuză faptele noastre lumeşti,
Pline de har, însiropate cu erudiţie, împachetate cu ambiţie,
Căutarea nemuririi,
Setea de nemărginire,
Când, în bucătărie,
Cafeaua aşteaptă să fie făcută.

Mi-am aruncat sufletul în necuprinsul nemărginirii,
L-am smuls pur şi simplu şi l-am aruncat,
Sperând că nu îl vor devora vulturii cerului,
Purtătorii de steag, de onoruri şi embleme,
Cei cu stea în frunte, sau pe umeri, sau pur şi simplu fără stea.,
Şi ei, chiar şi ei,
Se pricep să devoreze, să defloreze, cu lăcomie, suflete.

Căci să ştiţi, nu toţi avem o stea,
O menire, un destin,
Unora dintre noi
Pur şi simplu le este predestinată posibilitatea de a alege,
Aşa că stau şi eu nătângă, şi mă intreb,

Oare ce să mai fac astăzi…?

Florentina Maris

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Patru dimineaţa

Altă poveste

Deocamdată